poniedziałek, 17 grudnia 2012

świąteczno-noworoczna przesyłka dla blogerów od Arla Foods i Castello


Bardzo miło zostałam zaskoczona po raz kolejny. Arla Foods w połączeniu z Castello postanowili sprawić niespodziankę blogerom. Znów odwiedził mnie przemiły pan kurier i tym razem wręczył mi prezent świąteczno-noworoczny. W paczce znalazłam przede wszystkim kalendarz na 2013 rok, z motywami kulinarnymi - a jakże, ale co najważniejsze, kalendarz osobisty, spersonalizowany pod Karrę w kuchni :) Cudny jest i zajmuje właściwe dla siebie miejsce w kuchni.

W paczce znalazłam również dwa sery Castello, których, przyznam szczerze, nigdy wcześniej nie próbowała. Nie powaliły mnie, muszę się do nich przekonać. Jak na pierwszy raz mają dla mnie ciut za ostry smak. 

Zachwycona najbardziej byłam z masła Lurpak lekko solone, mąż z masła Lurpak klasyczne, a dzieciaki z mixa Lurpak. 
Jedna paczka, a radość dla każdego.







Dziękuję bardzo!

1 komentarz: